رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با متولیان حوزه سلامت بر ضرورت پرداخت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد و از بررسی مسائل بخش خصوصی حوزه درمان در نشست شورای هماهنگی سران قوا خبر داد.

جلسه خاص و بهداشتی رئیس مجلس با حضور عالی‌ترین مسئولان دولت

سلامت نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با متولیان حوزه سلامت بر ضرورت پرداخت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد و از بررسی مسائل بخش خصوصی حوزه درمان در نشست شورای هماهنگی سران قوا خبر داد.


علی لاریجانی در نشست مشترک با وزیران بهداشت و صنعت و معدن و تجارت، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت و بانک مرکزی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با هدف پیگیری و بررسی نحوه تخصیص ارز به واردات دارو و تجهیزات پزشکی حضور یافت.


رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: موارد مربوط به بخش خصوصی حوزه درمان در جلسه شورای هماهنگی سران قوا مطرح خواهد شد.


رئیس کمیسیون بهداشت و درمان هم بیان اینکه طبق قانون مسئول تایید واردات مواد آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت است، توضیحاتی در مورد ضرورت نحوه تایید تجهیزات پزشکی ارائه داد.


در ادامه این نشست وزیر بهداشت نیز در مورد اقداماتی که دولت برای تامین نیازمندی‌های کارخانجات داروسازی انجام داده است توضیحاتی ارائه داد و مقرر شد با کمک سازمان برنامه و بودجه این اقدامات با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha