رئیس اداره غذا با منشا دامی و دریایی اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، با توجه به ایام سوگواری ماه محرم توصیه کرد: برای ادای نذورات، از ظروف یکبار مصرف (پلیمری و کاغذی) دارای شماره پروانه های بهداشتی استفاده شود.

ظروف یکبار مصرف دارای پروانه بهداشتی در نذورات استفاده شود

سلامت نیوز:  رئیس اداره غذا با منشا دامی و دریایی اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، با توجه به ایام سوگواری ماه محرم توصیه کرد: برای ادای نذورات، از ظروف یکبار مصرف (پلیمری و کاغذی) دارای شماره پروانه های بهداشتی استفاده شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، عباس شاکر افزود: تمام محصولات سلامت محور از جمله ظروف یکبار مصرف پلیمری و کاغذی در صورت داشتن پروانه بهداشتی ساخت یا ورود معتبر و تحت نظارت مسئولان فنی، قابل عرضه و مصرف هستند.
وی اظهار داشت: در صورت استفاده از ظروف یکبار مصرف پلیمری و پلاستیکی از نگهداری طولانی مدت غذای داغ، چرب و اسیدی در این ظروف تا حد امکان اجتناب شود.


به گزارش سازمان غذا و دارو،شاکر گفت: در مواردی که برای سرو نذورات از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده می شود، لازم است منتظر ماند تا دمای ماده غذایی، تا حد امکان کاهش یافته و سپس اقدام به سرو غذا یا نوشیدنی کرد.
رئیس اداره غذا با منشا دامی و دریایی اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو یادآور شد: با توجه به اینکه برخی بیماران، غذاهای نذری را به قصد شفا می خورند لازم است نمک و چربی غذاها کم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha