سلامت نیوز :رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام كرد: نخستین پایگاه داوطلبی جمعیت هلال احمر برای ایرانیان خارج از كشور، در امارات متحده عربی راه اندازی می شود.
 
ماشاالله پور طلوعی در گفت و گو با ایرنا افزود: در طرح راه اندازی پایگاههای داوطلبی هلال احمر، چهارمین گام راه اندازی این پایگاهها در خارج از كشور است كه به دلیل برخی حساسیت های ویژه نیار به هماهنگی وزارت امور خارجه دارد.
وی تصریح كرد: هم اكنون در حال انجام هماهنگی های لازم با وزارت امور خارجه هستیم و نخستین پایگاه داوطلبی ایرانیان مقیم خارج از كشور در دبی برای ایرانیان مقیم امارات راه اندازی خواهد شد.
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر اظهار داشت: با راه اندازی این پایگاه علاوه بر برقراری ارتباط ایرانیان خارج از كشور با جمعیت هلال احمر در امور بشردوستانه، از ظرفیت های آنها در امور مختلفی همچون كمك و یاری در هنگام بروز حوادث استفاده می شود.
وی اضافه كرد: نخستین مرحله راه اندازی پایگاه های داوطلبی هلال احمر، ایجاد این پایگاه در شهرستان های سراسر كشور است كه تا پایان امسال 760 پایگاه در سراسر كشور راه اندازی خواهد شد.
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در پنج سال آینده تعداد پایگاه های داوطلبی این جمعیت در شهرستان های سراسر كشور به حدود پنج هزار و 500 پایگاه افزایش خواهد یافت.
پور طلوعی اضافه كرد: مرحله دوم و سوم ایجاد پایگاه های داوطلبی، راه اندازی این پایگاه ها در ادارات و مساجد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha