سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به افزایش عملیات‌های امداد و نجات طی چند روز گذشته، گفت: برخورد تندر۹۰ با پراید در کیلومتر ۱۴ تاکستان -ابهر سبب مصدومیت شدید۹ مسافر شد.

افزایش عملیات‌های امدادی در آخرین روزهای تابستان/ مصدومیت ۹ مسافر در برخورد تندر با پراید

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به افزایش عملیات‌های امداد و نجات طی چند روز گذشته، گفت: برخورد تندر۹۰ با پراید در کیلومتر ۱۴ تاکستان -ابهر سبب مصدومیت شدید۹ مسافر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سیدمصطفی مرتضوی  در ارتباط با مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت:‌برخورد تندر۹۰ با پراید عصر روز گذشته در کیلومتر ۱۴ اتوبان تاکستان - ابهر سبب آسیب ۹ مسافر شد که توسط نیروهای امدادی به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: تصادف پراید با تیبا ساعت ۱۵:۰۹ دقیقه عصر روز گذشته در کیلومتر ۸۷ محور آشخانه برای ۶ مسافر حادثه آفرید و آنها را راهی بیمارستان کرد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: واژگونی سواری پراید نیز در کیلومتر ۶۰ محور دیهوک فردوس عصر روز گذشته در خراسان جنوبی ۸ مصدوم بر جای گذاشت که نیروهای امدادی آنها را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

وی با اشاره به افزایش عملیات‌های امداد و نجات طی ۷۲ ساعت گذشته گفت: در این مدت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر امدادرسانی شده و ۳۶۰ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲ هزار و ۵۷۱ نفر نیز از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha