سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

زن معتاد کارتن‌خوابی وقتی کودک خردسالی را جلوی مدرسه‌اش ربود فکر نمی‌کرد مادرش از راه برسد و با کمک رهگذران او را دستگیر کنند.

کودک‌ربایی زن معتاد برای خرید مواد

سلامت نیوز:زن معتاد کارتن‌خوابی وقتی کودک خردسالی را جلوی مدرسه‌اش ربود فکر نمی‌کرد مادرش از راه برسد و با کمک رهگذران او را دستگیر کنند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان ، عصر روز یک‌شنبه مأموران پلیس با تماس تلفنی شهروندی از دستگیری زن کودک‌ربایی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران با خبر و راهی محل شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان ،مأموران در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل زن کارتن‌خوابی در حال ربودن کودک خردسالی بوده که از سوی مادر کودک و رهگذران دستگیر شده است.شاکی درباره ربودن پسر ۹‌ساله‌اش گفت: پسرم دانش‌آموز است و هر روز خودم او را به مدرسه می‌رسانم و عصر هم به دنبالش می‌روم. امروز به خاطر کاری که برای من پیش آمد دقایقی دیرتر به جلوی مدرسه رسیدم. همه دانش‌آموز‌ها رفته بودند و خبری از پسرم نبود که آن طرف خیابان دیدم زن معتادی دست پسرم را گرفته و به طرف پارکی در حال حرکت است.

به سرعت خودم را به زن معتاد رساندم و با داد و فریاد درخواست کمک کردم که رهگذران به کمکم آمدند و زن معتاد را دستگیر کردیم. این زن پسرم را فریب داده بود و گفته بود که من او را برای آوردنش فرستاده‌ام و با این شیوه قصد ربودن پسرم را داشت که دستگیرش کردیم.زن کودک‌ربا ابتدا در بازجویی‌ها با انکار ربودن کودک در ادعایی گفت: من زن تنهایی هستم و همیشه دوست داشتم فرزندی داشته باشم. وقتی این پسر زیبا را دیدم تصمیم گرفتم او را به خانه‌ام ببرم و با من زندگی کند. متهم در ادامه در بازجویی‌های فنی با اعتراف به کودک‌ربایی گفت: من معتاد و کارتن‌خوابم. امروز خیلی خمار بودم و پولی هم برای خرید مواد نداشتم. وقتی این کودک را دیدم تصمیم به ربودن کودک گرفتم تا بعد او را بفروشم و با پول آن مواد بخرم. تحقیقات از متهم به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha