سلامت نیوز :دومین كنگره سلامت درمان و اپیدمیولوژی همزمان با هفته سلامت و با حضور بیش از 800 دندانپزشك سراسر كشور از تاریخ 24 تا 26 فروردین سال 90 در محل دانشكده دندانپزشكی تهران برگزار می‌شود.

دكتر حسین حصاری دبیر اجرایی كنگره، هدف از برگزاری این كنگره را آشنایی جامعه دندانپزشكی كشور با اهداف و ابعاد سلامت دهان و اپیدمیولوژی بیماریهای دهان و دندان و روشهای پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان ذكر كرد.

وی گفت: آشنایی با ابعاد دندانپزشكی مبتنی بر شواهد، آشنایی با دیدگاه‌های پیشگیری در دندانپزشكی، ‌آشنایی با تازه‌های پوسیدگی شناسی و آشنایی با برنامه‌های ارتقای سلامت دهان و دندان از دیگر اهداف اختصاصی این كنگره است.


حصاری افزود: سخنرانانی از سازمان جهانی بهداشت (WHO) از جمله پروفسور رامون بانز، پروفسور یورما ویرتانر و پروفسور سیسكوهونكالا برای ارائه آخرین روش‌های نوین در سلامت دهان و اپیدمیولوژی دندانپزشكی حضور دارند.

وی همچنین از برگزاری 11 پانل علمی در این كنگره با عناوین دندانپزشكی مبتنی بر شواهد، تفكر نقادانه در آموزش و پژوهش دندانپزشكی، دیدگاه‌های پیشگیری در دندانپزشكی، دندانپزشكی در گروه‌های خاص، تازه‌های پوسیدگی شناسی برنامه‌های ارتقای سلامت دهان و دندان و مطالعات سیستم‌های سلامت دهان و دندان نام برد.


وی افزود: این كنگره دارای 12 امتیاز بازآموزی مداوم بوده و در كنار كنگره، چهار برنامه بازآموزی مدون كه هر یك دارای پنج امتیاز می‌باشد، ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی دومین كنگره سلامت دهان و اپیدمیولوژی دندانپزشكی از برگزاری سمپوزیومی با عنوان بررسی وضعیت محصولات بهداشتی دهان و دندان خبر داد و گفت: كلیه شركت‌های تولید كننده و وارد كننده محصولات بهداشت دهان و دندان، ضمن بررسی كیفیت و كمیت محصولات بهداشتی موجود در بازار داخل، راهكارهای ارتقای كیفیت محصولات موجود را بررسی كردند.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88497428-88846232 تماس گرفته و یا به سایت اینترنتی www.ohde.ir مراجعه فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha