مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: مدارس شهرستان‌های تنکابن، چالوس، رامسر، نور، املش، عباس‌آباد و نوشهر به علت سیلاب امروز در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان‌های تنکابن، چالوس و رامسر

سلامت نیوز: مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: مدارس شهرستان‌های تنکابن، چالوس، رامسر، نور، املش، عباس‌آباد و نوشهر به علت سیلاب امروز در نوبت صبح تعطیل است.
                                                                                                   
                                                                                                         
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، علی اصغر احمدی با اشاره به اینکه شاهد باران شدید در استان‌های شمالی بوده ایم گفت: این بارندگی‌ها به اندازه یک سوم بارندگی در یک سال گذشته بود.


مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران در ادامه گفت: کلیه مقاطع مدارس شهرستان‌های تنکابن، چالوس، رامسر، نور، املش، عباس‌آباد و نوشهر به علت سیلاب امروز در نوبت صبح تعطیل است. تردد در جریان است. در غرب مازندران آب گرفتی برخی از ساختمان‌ها را داشته ایم. بارندگی تا عصر امروز ادامه دارد و آماده باش در کلیه استان‌ها داده شده است.

وی با بیان این مطلب که ۲۳۷ میلیمتر در رامسر بارش داشیم که برابر با یک سوم بارندگی یک سال استان است، خاطر نسان کرد: تعدادی ساختمان در آمل و بابل تخریب شدند و مشکل قطعی برق شب گذشته رفع شده است . لازم است مسافران از تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha