در اثر تصادف یک دستگاه ون با یک دستگاه اتوبوس خط واحد ایرانی در کوت عراق، بر اساس گزارش اولیه، ۱۱ زائر ایرانی کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند.

تصادف ون با اتوبوس/ ۱۱ زائر ایرانی کشته شدند

سلامت نیوز:  در اثر تصادف یک دستگاه ون با یک دستگاه اتوبوس خط واحد ایرانی در کوت عراق، بر اساس گزارش اولیه، ۱۱ زائر ایرانی کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،یک منبع مطلع در منطقه شوچه کوت (مرکز استان واسط در شرق عراق) در بغداد گفت که این حادثه صبح امروز در اثر برخورد شدید یک دستگاه ون از سمت مهران به سمت کوت با یک دستگاه اتوبوس خط واحد ایران که به سمت جسان در حال حرکت بود رخ داد.

 
وی گفت: براساس بررسی اولیه، حادثه به علت خواب آلودگی راننده خودروی ون رخ داده است و در اثر شدت برخورد تمامی سرنشینان خودروی ون فوت کرده اند.

این منبع افزود: چندین نفر از سرنشینان اتوبوس نیز زخمی شدند که با یک اتوبوس به سمت مهران انتقال داده شده اند.

به گفته وی، جراحت اغلب این افراد سطحی است اما حال راننده اتوبوس وخیم گزارش می شود.

گفتنی است: با احتساب قربانیان حادثه امروز، تعداد زائران ایرانی کشته شده در حوادث رانندگی در ایام اربعین امسال از مرز ۲۴ نفر فراتر می رود.

حوادث رانندگی در عراق در ایام اربعین بدلیل ترافیک جاده ها، کمبود وسیله نقلیه و استفاده از هر نوع وسیله موتوری و باری نا ایمن و عجله رانندگان عراقی بیش از پیش افزایش می یابد.

حمل و نقل زائران به کربلا و بازگشت آنها به شهرها و گذرگاه های مرزی مبدا یکی از معضلاتی است که به اذعان منابع عراقی برغم تجربه ۱۵ سال گذشته در برگزاری مراسم زیارت اربعین، هنوز شاهد ساماندهی چندانی نیست.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha