رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به کاهش چهار درصدی تلفات جاده‌ای در ایام اربعین نسبت به سال گذشته گفت: به احتمال زیاد طرح زمستانه پلیس ۲۲ آذر آغاز می‌شود.

کاهش تلفات جاده‌ای در ایام اربعین/ آغاز طرح زمستانی از ۲۲ آذر

سلامت نیوز:رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به کاهش چهار درصدی تلفات جاده‌ای در ایام اربعین نسبت به سال گذشته گفت: به احتمال زیاد طرح زمستانه پلیس ۲۲ آذر آغاز می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، سردار محمدحسین حمیدی صبح امروز در کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در زمستان ۹۷ با اشاره به اقدامات پلیس راهور ناجا در جاده‌های مواصلاتی به مرزهای سه‌گانه در ایام اربعین اظهار کرد: در مراسم اربعین امسال و در هنگام پیک ترافیک، ۳۳۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشتند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با افزایش دو برابری همراه بوده است؛ اقدامات گسترده‌ای برای جا‌به‌جایی زائران با اتوبوس در مرزها صورت گرفت به‌طوری که در زمان پیک ترافیک در مرز مهران ۲ هزار و ۴۰۰ اتوبوس فقط در یک روز زائران را جا‌به‌جا کردند.

وی ادامه داد: در مراسم امسال بیش از ۱۱۰ هزار خودرو در پارکینگ مرز مهران مستقر شدند؛ همچنین در بحث تصادفات در استان‌های درگیر در ایام اربعین ۴ درصد کاهش داشتیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه پیشنهاد ما شروع طرح ترافیکی زمستانه از تاریخ ۲۲ آذر است، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در فصل زمستان تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در گردنه‌های کوهستانی است؛ لذا تدابیر ویژه‌ای برای تردد این وسایل داریم تا به امید خدا مشکل تصادفی خاصی به‌وجود نیاید.

حمیدی گفت: استقرار جرثقیل‌های سنگین برای گردنه‌های برف‌گیر و جانمایی کیسه‌های نمک در محورهای برف‌گیر امری ضروری به نظر می‌رسد؛ رانندگان نیز در فصل زمستان به توصیه‌های پلیس بیشتر از گذشته در جاده‌ها توجه کنند تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha