سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 258511

شاید شمایی که قد کوتاهی دارید، خیلی وقت‌ها با حسرت لباس‌هایی که خریده‌اید را برای کوتاه‌تر شدن، به خیاط‌ها سپرده باشید و تا سال‌ها، برای افزایش قد به هر دارو و رژیم غذایی متوسل شده باشید، اما محققان می‌گویند نه تنها دلیلی برای ناراحتی به‌خاطر کوتاهی قد وجود ندارد، بلکه باید این روزها به دلیل کوتاه بودن قدتان، به خود ببالید.

قدتان کوتاه است؟ خوش به حالتان!

سلامت نیوز: شاید شمایی که قد کوتاهی دارید، خیلی وقت‌ها با حسرت لباس‌هایی که خریده‌اید را برای کوتاه‌تر شدن، به خیاط‌ها سپرده باشید و تا سال‌ها، برای افزایش قد به هر دارو و رژیم غذایی متوسل شده باشید، اما محققان می‌گویند نه تنها دلیلی برای ناراحتی به‌خاطر کوتاهی قد وجود ندارد، بلکه باید این روزها به دلیل کوتاه بودن قدتان، به خود ببالید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، سال‌هاست که بیماری سرطان، مثل یک بمب در گوشه‌وکنار جهان منفجر شده و قربانیان فراوانی را به کام مرگ کشانده و محققان می‌گویند، در میان مبتلایان به این بیماری، افراد بلندقد بیشتری حضور داشته‌اند. ب

ه گفته پژوهشگران، قد بلند احتمال ابتلا به سرطان را بالا می‌برد و به‌ازای هر 10سانت بلندتر بودن قد، خطر سرطانی‌شدن هم 10درصد بالا می‌رود. البته پژوهشگران می‌گویند، قد بلند بر احتمال ابتلا به سرطان‌های پانکراس، معده و دهان تاثیری ندارد، اما درست مانند چاقی، می‌تواند بر افزایش خطر ابتلا به سرطان‌های دیگر تاثیر بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha