دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تا کنون ۶۳۴ مصدوم ناشی از فرار و یا ناشی از خرابی ها به دلیل زلزله شب گذشته کرمانشاه داشته‌ایم، گفت: بسته های غذایی ۷۲ساعته و یک ماهه بارگیری و به مناطق ارسال شده است.

زلزله کرمانشاه تلفات جانی نداشت/ ارسال بسته های غذایی ۷۲ساعته و یک ماهه به مناطق حادثه‌دیده

سلامت نیوز:دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تا کنون ۶۳۴ مصدوم ناشی از فرار و یا ناشی از خرابی ها به دلیل زلزله شب گذشته کرمانشاه داشته‌ایم، گفت: بسته های غذایی ۷۲ساعته و یک ماهه بارگیری و به مناطق ارسال شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمود محمدی نسب  در ارتباط با اخرین جزئیات زمین‌لرزه  شب گذشته در کرمانشاه اظهارداشت:  ۸۷تیم ارزیاب در مناطق زلزله زده از استان‌های معین کردستان، همدان، لرستان و ایلام تیم های واکنش سریع، اوار برداری، جست و جو و اسکان و تغذیه را به سرپل ذهاب، گیلان غرب و قصر شیرین اعزام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام در حال حاضر ۶۳۴ مصدوم ناشی از فرار و یا ناشی از خرابی ها داشته‌ایم، افزود: ارزیابی ۱۵۰ روستا به پایان رسیده و خوشبختانه تا این لحظه فوتی نداشتیم.

 دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: بسته های غذایی ۷۲ساعته و یک ماهه بارگیری و به مناطق ارسال شده است.

محمدی نسب اعلام کرد: مرکز امدادهوایی هلال احمر ۵فروند بالگرد را جهت ارائه خدمات در مناطق بصورت اماده باش قرار داده است و علاوه بر استان های معین، استان های زنجان، آذر غربی، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و اصفهان اماده باش قرار دارند که در صورت نیاز به منطقه اعزام شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha