مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران برای امروز با وزش باد همراه است که باعث کاهش آلودگی تهران طی امروز می‌شود. با خروج سامانه بارشی از کشور از روز دوشنبه باز هم با افزایش آلودگی هوا رو به رو خواهیم شد.

هوای تهران پاک می‌شود/ کاهش دمای پایتخت از فردا

سلامت نیوز:مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران برای امروز با وزش باد همراه است که باعث کاهش آلودگی تهران طی امروز می‌شود. با خروج سامانه بارشی از کشور از روز دوشنبه باز هم با افزایش آلودگی هوا رو به رو خواهیم شد.
                                                     
                           

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،احد وظیفه  درباره وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور گفت: سامانه بارشی وارد شده به کشور در روز گذشته غرب، شمال غرب، استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی را درگیر کرد. این سامانه از امروز تا حدی زنجان، استان همدان و مرکزی را درگیر می‌کند. در این مناطق در ارتفاعات برف و در مناطق کم ارتفاع باران پیش بینی می شود.

وظیفه اشاره کرد: فعالیت سامانه بارشی وارد شده به کشور برای امروز منجر به بارش‌های پراکنده در کشور می‌شود. این سامانه امروز فعالیت‌های سواحل دریای خرز را درگیر می‌کند و همچنین در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ داده که تا ظهر این روز بارش در شمال غرب و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی قطع می‌گردد.

وی بیان کرد: این سامانه دوشنبه سواحل خزر و خراسان شمالی را درگیر کرده و سپس از کشور خارج می‌شود.

وظیفه افزود: هوای تهران برای امروز با وزش باد همراه است که باعث کاهش آلودگی تهران طی امروز می‌شود. از روز دوشنبه بارش پراکنده در سواحل خزر و خراسان شمالی رخ داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و بارندگی خاصی در استان‌های کشور تا آخر هفته نخواهیم داشت. با خروج سامانه بارشی از کشور از روز دوشنبه باز هم با افزایش آلودگی هوا رو به رو خواهیم شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی امروز و فردا آسمان تهران نیمه ابری ابری همراه با بارندگی است این بارش‌ها در ارتفاعات البرز است که ممکن است به بارش برف نیز بیانجامد که البته مقدار کمی خواهد بود.

وظیفه افزود: کاهش دما صبح دوشنبه و سه شنبه با کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما رو به رو خواهیم بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha