رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور"چترود-زرند"یک خانم میانسال کشته و دو نوه اش نیز به شدت زخمی شدند.

فوت مادر بزرگ و مصدومیت 2 نوه در حادثه واژگونی پراید

سلامت نیوز: رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور"چترود-زرند"یک خانم میانسال کشته و دو نوه اش نیز به شدت زخمی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،‌ سرهنگ"یوسف نجفی" گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محور"چترود-زرند"بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در کیلومتر8 محور"چترود-زرند "مشخص شد یک دستگاه  پراید به علت عدم توجه به جلو از مسیر خود منحرف و در نهایت واژگون شده است.

سرهنگ نجفی بیان داشت: در این حادثه سرنشین سواری پراید که خانمی میانسال بود در دم جان خود را از دست داد و دو کودک 6 ساله و 9 ساله که نوه های این خانم بودند به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه شمال استان خاطرنشان کرد: سرعت زیاد باعث می شود راننده نتواند به خوبی خودروی خود را کنترل کند و همین عامل مسبب وقوع تصادفات ناگوار و خسارت های مالی، روحی و روانی  می شود که غیر قابل جبران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha