رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به استعفای وزیر بهداشت، پذیرش این تقاضای وزیر بهداشت را توسط رئیس جمهور را در مقطع کنونی به هیچ وجه به صلاح کشور ندانست.

پذیرش استعفای وزیر بهداشت در شرایط کنونی به هیچ وجه به صلاح کشور نیست

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به استعفای وزیر بهداشت، پذیرش این تقاضای وزیر بهداشت را توسط رئیس جمهور را در مقطع کنونی به هیچ وجه به صلاح کشور ندانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا ، محمدرضا پورابراهیمی  با اشاره به استعفای سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  اظهار کرد: متأسفانه وزیر  بهداشت در جلسات اخیر هیأت دولت حضور به عمل نیاورده و درخواست دارد که از دولت جدا شود؛ در شرایط کنونی پذیرش استعفای وزیر بهداشت به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست و تغییر سکان این وزاتخانه قطعا به حوزه بهداشت و درمان آسیب خواهد زد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه‌های وزیر بهداشت و درمان برای حل مشکلات مردم بوده و همه ما اعم از دولت و مجلس باید برای مشکلات در مسیر وزارت بهداشت و درمان کمک کنیم، افزود: از سوی دیگر شخص وزیر نیز باید آستانه تحمل خود را بالاتر ببرد و اگر با شرایط سختی در وزارتخانه روبرو هستند این سختی را به جان و دل بخرند.

وی با بیان اینکه قاضی زاده هاشمی در طول سکان داری وزارت بهداشت نشان داده است که مرد روزهای سخت است، گفت: این وزارتخانه یکی از وزارتخانه‌های مورد رضایت مردم است لذا از رئیس جمهور نیز درخواست داریم که استعفای وزیر بهداشت را به هیچ وجه نپذیرد و با همراهی که در این حوزه به وجود می‌آید خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

پور ابراهیمی با تأکید بر اینکه در حد مقدوراتمان از رئیس جمهور و وزیر بهداشت درخواست خواهیم کرد به ادامه کار وزیر بهداشت کمک شود، گفت: تا آنجایی که ما اطلاع داریم علت استعفای وزیر بهداشت، عدم تخصیص اعتبارات مناسب به حوزه بهداشت و درمان و عدم همراهی بخشی از دولت در مشکلات این وزارتخانه است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: شاهد این مسئله بودیم که بارها رئیس جمهور مؤکداً از عملکرد وزارت بهداشت دفاع کرده و این موضوع نیز با همراهی و مساعدت بیشتر از طرف رئیس جمهور قابل حل و فصل است.

 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha