«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند

سلامت نیوز:رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند زیرا ایشان سرمایه دولت هستند.

به گزارش برنا  «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

وی افزوذ: ما آقای قاضی زاده هاشمی را سرمایه دولت دانسته و اقدامات ایشان را قدر می دانیم، انشاالله همراه دولت باشند. اگر آقای هاشمی از دولت جدا شوند همواره سرمایه ما خواهند بود و از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد. رئیس جمهور تلاش می کند تا آقای قاضی زاده هاشمی را حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین اخبار سلامت در سال 1402

پیشنهاد سردبیر

  • چه کسانی کاندید جراحی برداشتن «لوزه» هستند؟

    چه کسانی کاندید جراحی برداشتن «لوزه» هستند؟

    استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر اینکه نباید به بهانه کوچک‌شدن یا از بین رفتن خود به‌ خودی لوزه بزرگ، نسبت به جراحی و برداشتن آن بی‌تفاوت باشیم، گفت: لوزه‌های بزرگ با بالارفتن سن، کوچک می‌شوند ولی عارضه‌های جبران‌ناپذیری برای فرد به دنبال خواهند داشت.

پربحث ترین اخبار