«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند

سلامت نیوز:رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند زیرا ایشان سرمایه دولت هستند.

به گزارش برنا  «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

وی افزوذ: ما آقای قاضی زاده هاشمی را سرمایه دولت دانسته و اقدامات ایشان را قدر می دانیم، انشاالله همراه دولت باشند. اگر آقای هاشمی از دولت جدا شوند همواره سرمایه ما خواهند بود و از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد. رئیس جمهور تلاش می کند تا آقای قاضی زاده هاشمی را حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین اخبار سلامت در سال 1402

پیشنهاد سردبیر

  • استرس می تواند باعث اسهال بشود؟

    استرس می تواند باعث اسهال بشود؟

    استرس مزمن سیستم عصبی سمپاتیک را فعال می کند که باعث واکنش جنگ یا گریز می شود و بدن را برای مقابله با استرس آماده می کند. فعال شدن این سیستم عصبی می تواند منجر به افزایش ضربان قلب، میزان تنفس و فشار خون شود. همچنین می تواند منجر به کاهش فرآیند هضم شود که به طور بالقوه منجر به اسهال می شود.

  • ۱۰ نشانه عفونت زگیل تناسلی یا اچ پی وی

    ۱۰ نشانه عفونت زگیل تناسلی یا اچ پی وی

    بیش از 100 گونه ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) وجود دارد، بنابراین خوب است بدانید که چه علائمی ایجاد می کنند.

  • یادگیریِ قدرت مقابله با طوفان‌های زندگی

    یادگیریِ قدرت مقابله با طوفان‌های زندگی

    در جستجوی ما برای بهزیستی ذهنی و عاطفی، تاب آوری و چابکی عاطفی به عنوان ستون های حیاتی ظاهر می شوند. در شرایطی که تاب آوری به ما قدرت مقابله با طوفان‌های زندگی را می‌دهد، چابکی عاطفی، توانمندی جهت رقصیدن زیر باران را فراهم می‌کند.

  • قبل از خواب آب ننوشید

    قبل از خواب آب ننوشید

     دانشمندان هشدار دادند که قبل از خواب آب ننوشید زیرا ممکن است خطر جدی برای سلامتی باشد.

  • چه عواملی سبب شکست رژیم غذایی می‌شوند؟

    چه عواملی سبب شکست رژیم غذایی می‌شوند؟

    رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.

  • تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام لویی قبل از بروز علائم ممکن شد

    تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام لویی قبل از بروز علائم ممکن شد

     نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیماری اجسام لویی، اختلال عصبی بزرگ پس از آلزایمر، ممکن است از اوایل سن میانسالی و قبل از بروز علائم در افراد شروع شود.

پربحث ترین اخبار