معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: خانواده‌ها امروزه در برقراری ارتباط سریع و مفاهمه دچار اختلال و لکنت‌زبان شده‌اند.

خانواده‌ها در برقراری ارتباط، دچار اختلال شده‌اند

سلامت نیوز:معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: خانواده‌ها امروزه در برقراری ارتباط سریع و مفاهمه دچار اختلال و لکنت‌زبان شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،معصومه ابتکار اظهار کرد: برخی مواقع به شکلی در شبکه‌های اجتماعی تلقین می‌شود که ایران بدترین کشور در تمامی مولفه‌هاست، در حالی که در انگلیس وزیری برای خودکشی انتخاب شده است. وی علت بروز بحران تنهایی را جدایی انسان از اصل خود و فاصله‌گرفتن جامعه از معنویت دانست و افزود: تنهایی در دوره سالمندی امری طبیعی است، اما طبق یک مطالعه 40درصد جوانان بین 16تا 35سال با وجود داشتن خانواده احساس تنهایی می‌کنند.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: علت احساس تنهایی این گروه سنی شکل‌گرفتن حس دیده و شنیده‌نشدن، نبود زمینه مطالبه‌گری و بیان مسائل و مشکلات است. وی افزود: هم‌اینک این معضل در برخی استان‌ها وجود دارد، حتی استان‌هایی که از نظر اعتیاد سفید هستند، اما با مشکل اختلال و ارتباط مواجه هستند. ابتکار گفت: تدوین قوانینی در راستای حمایت از خانواده و آحاد جامعه مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha