شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 261810

اسفناج هم برای جبران کم خونی و کمبود آهن و هم برای زیبا شدن و صافی پوست شما بسیار عالی است. اگر می‌خواهید با معجزه‌های اسفناج برای پوست آشنا شوید این مطلب را بخوانید:

معجزه‌های اسفناج برای پوست

سلامت نیوز:اسفناج هم برای جبران کم خونی و کمبود آهن و هم برای زیبا شدن و صافی پوست شما بسیار عالی است. اگر می‌خواهید با معجزه‌های اسفناج برای پوست آشنا شوید این مطلب را بخوانید:

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات ، اسفناج سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که رادیکال‌های آزاد را در بدن شما از بین می‌برند. این رادیکال‌های آزاد به پوست شما آسیب می‌زنند و باعث پیری زودرس می‌شوند.

بنابراین، خوردن اسفناج به طور منظم جوانی پوست شما را حفظ می‌کند. همچنین اسفناج غنی از فولات است و به این ترتیب با به حداقل رساندن آکنه، کبودی روی پوست و حلقه‌های تیره، به پوست‌تان رنگ روشنی می‌دهد.برای خلاص شدن از شر آکنه همچنین می‌توانید با ترکیب اسفناج و کمی آب یک ماسک صورت آماده کنید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت‌تان بگذارید. این ماسک آلودگی، چربی و التهاب را از پوست شما حذف و در نتیجه آن را از درون پرطراوت و جوان می‌کند.

ماساژ صورت با اسفناج تأثیر زیادی در آبرسانی و تغذیه سلول‌های پوستی دارد.

نوع دیگری از ماسک اسفناج با برگ‌های تازه اسفناج و شیر تهیه می‌شود که علاوه بر آبرسانی به سلول‌های پوست به افزایش نشاط و شادابی آن نیز کمک کرده و پوستی با نشاط و جوان به شما هدیه می‌کند.از همه این‌ها گذشته بد نیست بدانید که اسفناج غنی از آهن است و آهن یک ماده معدنی موثر برای جلوگیری از ریزش مو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha