یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 263605

مژه ها در زیبایی چشم ها و صورت نقش مهمی دارند به همین دلیل خانم ها از انواع لوازم آرایش برای بلند و پر پشت نشان دادن مژه ها استفاده می کنند.

مژه‌هایتان را پرپشت کنید

سلامت نیوز: مژه ها در زیبایی چشم ها و صورت نقش مهمی دارند به همین دلیل خانم ها از انواع لوازم آرایش برای بلند و پر پشت نشان دادن مژه ها استفاده می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ،اما راه‌های مختلفی برای افزایش رشد مژه‌ها وجود دارد که یکی از این راهکار‌ها استفاده از مواد طبیعی است البته باید توجه داشت که این مواد نباید با چشم تماس مستقیم داشته باشند. در ادامه به مواد طبیعی موثر در رشد مژه ها اشاره می کنیم :
 
 روغن کرچک
روغن کرچک باعث رشد فولیکول می شود.با کمی پنبه مژه‌هایتان را به مقداری روغن کرچک آغشته کنید و بعد از مدتی  آن ها را بشویید.
 
 روغن زیتون
روغن زیتون به عنوان یک درمان خانگی برای ضخیم‌تر شدن مژه‌ها نیز به کار می‌رود، روغن زیتون غنی از اسید اولئیک و ویتامین E است.


  ژل آلوئه‌ورا
آلوئه‌ورا یکی دیگر از راهکار‌های موثر برای ضخیم‌ و بلند ترشدن مژه‌هاست چرا که آلوئه ورا حاوی مواد مغذی و ویتامین های A ،B۱۲ ،C و E است که  باعث رشد مژه‌ها می‌شود.همچنین آلوئه ورا حاوی اسید فولیک است که مانع شکننده شدن مژه‌ها می‌شود.


  تاثیر فوق العاده ویتامین E دررشد مژه‌ها
مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۰ منتشر شد که نشان داد رشد مو و مژه در افرادی که ویتامین E مصرف می‌کنند بیشتر است. کافی است چند قطره از محتوی کپسول ویتامین E را به مژه‌هایتان بمالید.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha