چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش ۲۰ درصدی بودجه کمیته امداد در سال ۹۸ در بخش وام‌های ضروری و اشتغال خبر داد. احمد بیگدلی در خصوص افزایش درخواست‌ها برای تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد، گفت: تعداد درخواست مراجعان برای اینکه تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند یا از کمک‌های مالی به صورت تسهیلات استفاده کنند، افزایش یافته است.

افزایش ۲۰ درصدی بودجه کمیته امداد

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش ۲۰ درصدی بودجه کمیته امداد در سال ۹۸ در بخش وام‌های ضروری و اشتغال خبر داد. احمد بیگدلی در خصوص افزایش درخواست‌ها برای تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد، گفت: تعداد درخواست مراجعان برای اینکه تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند یا از کمک‌های مالی به صورت تسهیلات استفاده کنند، افزایش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،کمیته برای افراد تحت پوشش، طبق ماده 16 قانون در قالب وام‌های ضروری، اعتباری را در نظر گرفته و از لحاظ تامین اعتبار هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زنان سرپرست در شهرستان‌ها بیشتر است درخواست‌های آنان نیز بیشتر از مردان است، اما تفاوت معناداری میان زنان و مردان وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: وام‌های ضروری معمولا برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده و درخواست کننده‌ها، از قشر ضعیف جامعه هستند و بودجه وام‌های ضروری و اشتغال برای سال آینده حداقل تا 20 درصد افزایش دارد، همچنین برای اینکه افراد تحت پوشش باشند، شاخص‌هایی وجود دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha