رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور/ ترافیک در گرمدره

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،نادر رحمانی  درباره وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران را در برخی از محورهای استان اردبیل، آذربایجان غربی، کرمانشاه، همدان، سمنان، اصفهان، مازندران، گیلان، کرمان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی شاهد هستیم لذا این محورها لغزنده هستند و رانندگانی که قصد تردد از محورهای این استان‌ها را دارند باید فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین مه‌گرفتگی را در برخی از محورهای استان قزوین و البرز شاهد هستیم لذا در این محورها کاهش دید وجود دارد؛ همین وضعیت در محور اسالم به خلخال نیز مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ترافیک در آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و پل کلاک نیمه‌سنگین است؛ همچنین بار ترافیکی در محور پاکدشت- تهران، شهر قدس- تهران و شهریار- تهران پرحجم است و به‌طور کلی ورودی‌های پایتخت با ترافیک صبحگاهی روبه‌رو هستند.

رحمانی افزود: محور شمشک- دیزین در استان تهران، رامهرمز- بهبهان در استان خوزستان، پونل- خلخال در استان گیلان، اولنگ- شاهرود در استان گلستان، گنجنامه- همدان در استان همدان و سروآباد- پاوه در استان کردستان به‌دلیل یخ‌زدگی، ریزش کوه، آبگرفتگی و ناایمن بودن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha