جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 264461

هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، با محوریت بررسی تعرفه های سال ۹۸، برگزار شد.

بررسی تعرفه‌های پزشکی برای سال آینده

سلامت نیوز: هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، با محوریت بررسی تعرفه های سال ۹۸، برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا؛ هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در سطح معاونین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، به ریاست محمدرضا ظفرقندی سرپرست سازمان نظام پزشکی، در محل سازمان با محوریت تعرفه‌های سال ۹۸ و کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار شد.

پس از پیگیری مصوبات جلسات قبل و تاکید بر تشکیل هر چه سریع‌تر کمیسیون ملی تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای و شورای معین آن، موارد زیر پیشنهاد و مورد تأکید قرار گرفت:

۱- مقرر شد دو طرف جهت تصویب مصوبات شورای عالی بیمه در خصوص تعرفه‌های سال ۱۳۹۸ از طریق دولت پیگیری‌های لازم را به عمل آورند و در این خصوص اجرایی‌سازی تعرفه از ابتدای سال ۹۸ مورد تاکید قرار گرفت.

۲- در کارگروه مشترک نسبت به احصاء مجدد قیمت واقعی خدمات با توجه به شرایط کنونی با مبانی مشترک تاکید و در دستور کار قرار گرفت.

۳- با توجه به اقدام انجام شده در خصوص کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت و تحویل آن به وزارت بهداشت، مقرر گردید با محوریت وزارت بهداشت نشست کارشناسی تدوین راهکار مناسب برای پیاده‌سازی کتاب با مشارکت صاحب‌نظران برگزار گردیده و نتیجه آن برای برنامه‌ریزی اجرایی مد نظر قرار گیرد. که در این راستا مسائل مربوط به نظام پرداخت و سیاست‌های وزیر بهداشت مد نظر قرار گیرد.

۴- مقرر گردید تا برای تدوین مکانیسم جبرانی جزء فنی خدمات و هتلینگ اقدامات لازم طراحی و پیگیری و در جلسه آتی گزارش شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha