رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران می‌گوید علاوه بر باد و باران، اقدامات کنترلی مربوط به قوانین هوای پاک در بهبود هوای تهران در نیمه دوم سال جاری تأثیرگذار بوده است.

چه عواملی در بهبود هوای تهران در نیمه دوم سال تأثیرگذار بود

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران می‌گوید علاوه بر باد و باران، اقدامات کنترلی مربوط به قوانین هوای پاک در بهبود هوای تهران در نیمه دوم سال جاری تأثیرگذار بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،صدرالدین علیپور  در پاسخ به این سوال که بهبود هوای پاییز و زمستان امسال چقدر به باد و باران بستگی دارد؟ گفت: درباره موضوعات اکوسیستمی نمی‌توان این اظهار نظر را کرد که آیا ارتباط مستقیمی با باد و باران دارند یا نه؟ اما تأثیر باد و باران بر تراکنش و انباشت آلاینده‌ها قابل انکار نیست.

رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه بین رژیم هوایی با آلودگی هوا ارتباط وجود دارد، گفت: اگر منصفانه قضاوت کنیم، اقدامات کنترلی قوانین هوای پاک نیز مانند جدی گرفتن معاینه فنی، تغییرات طرح ترافیکی، کاهش استفاده از خودروهای فرسوده نیز در کاهش آلودگی هوای امسال تأثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به تردد موتورسیکلت‌های کاربراتوری و تأثیر آن در آلودگی هوای تهران گفت: درباره موتورسیکلت‌ها همچنان حجم بالایی از موتورسیکلت‌های کاربراتوری را شاهد هستیم که باید به سمت موتورسیکلت‌های برقی پیش برویم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha