چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 265247

کوهرنگ نیز صبح امروز با منفی ۱۵ درجه سردترین نقطه استان بود و بروجن منفی ۸، شلمزار و بن منفی ۷، سامان منفی ۵ و اردل منفی ۳ درجه را تجربه کردند.

شهرکرد؛ سردترین مرکز استان در ایران

سلامت نیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سرمای هوا در چهارمحال و بختیاری تا دو روز آینده تداوم دارد.

به گزارش سلامت نیوز، مهرداد قطره در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه صبح امروز شهرکرد با منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد، سردترین مرکز استان در کشور بود، اظهار کرد: کوهرنگ نیز صبح امروز با منفی ۱۵ درجه سردترین نقطه استان بود و بروجن منفی ۸، شلمزار و بن منفی ۷، سامان منفی ۵ و اردل منفی ۳ درجه را تجربه کردند.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده سامانه بارشی فعال در استان نخواهیم داشت، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که از سه‌شنبه هفته آینده یک سامانه بارشی فعال و مؤثر وارد استان شود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش‌هایی را در تمام نقاط استان به همراه داشته باشد.

قطره با اشاره به میانگین بارش‌های استان گفت: از ابتدای مهر امسال تا صبح امروز، میانگین بارش‌ها در استان ۴۸۶ میلی‌متر بوده که این رقم برای مدت مشابه سال گذشته ۹۳ میلی‌متر و برای بلند مدت ۳۸۰ میلی‌متر به ثبت رسیده است که رشد ۲۸ درصدی بارش‌ها را برای امسال شاهد هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان خاطر نشان کرد: میزان ارتفاع کنونی برف در شهر چلگرد ۹۰ سانتی‌متر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha