دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

استاندار تهران گفت: متکدیانی که از بیماری‌های خاص و واگیردار رنج می‌برند، بعد از جمع آوری و شناسایی به تناسب ظرفیت به بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند.

معرفی متکدیان دارای بیماری خاص

سلامت نیوز:استاندار تهران گفت: متکدیانی که از بیماری‌های خاص و واگیردار رنج می‌برند، بعد از جمع آوری و شناسایی به تناسب ظرفیت به بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،محسنی‌بندپی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند، گفت: مسئولین موظفند آموزش، رفاه، تامین نیازهای اجتماعی و پرورش کودکان و نوجوانان را جدی بگیرند و هرگونه غفلت، آنها را به سمتی سوق می‌دهد که عامل ناهنجاری می‌شود.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه به طور کلی دو گروه کودکان متکدی و بالغان متکدی وجود دارد، اظهار داشت: شناسایی، جمع‌آوری، ساماندهی و نگهداری افراد بالغ به عهده شهرداری و کودکان متکدی به عهده بهزیستی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها است و مهمترین دستگاه وزارت بهداشت است. 

استاندار تهران ضمن اشاره به اینکه بیشترین زمان شکل گیری فکر و ایده کودک در ۹ سالگی است عنوان کرد: اگر ما نتوانیم در این سن زمینه تعلیم و پرورش کودکان را شکل دهیم، منجر به آینده ناخوشایند می‌شود و باید با کمک از متخصصین و تمامی دستگاه‌ها مسیر تربیت، اجتماع پذیری، رشد و تکامل کودکان را در دست بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha