رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز گفت: با پیشنهاد نظام پزشکی برای تعرفه های پزشکی سال 98 که از سوی شورای عالی بیمه به دولت فرستاده شده است، حدود 13درصد افزایش هزینه خدمات سلامت پیشنهاد شده است.

پیشنهاد افزایش 13درصدی تعرفه های پزشکی به دولت ارائه شد

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز گفت: با پیشنهاد نظام پزشکی برای تعرفه های پزشکی سال 98 که از سوی شورای عالی بیمه به دولت فرستاده شده است، حدود 13درصد افزایش هزینه خدمات سلامت پیشنهاد شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،محمدرضا ظفرقندی،  افزود: رشد تعرفه پزشکی سال 98 در شورای عالی بیمه به تصویب رسیده است و وزیر بهداشت هم تغییراتی را در این تعرفه ها اعمال خواهد کرد و با این تغییرات را به دولت ارائه کرده است.


وی ادامه داد: در این یکی دو روز باقیمانده از سال، قاعدتا در دولت باید تصمیم گیری شود و باید مصوبه نهایی از سوی دولت اعلام شود، اطلاع دارم که این موارد به دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری ارائه شده است که باید ارزیابی و اعلام شود.
ظفرقندی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تعرفه ها تا پایان فروردین 98 اعلام شود،گفت: فکر می کنم بر اساس وعده وزیر بهداشت زودتر از این زمان باشد و شاید هم در همین هفته یا هفته آینده باشد.


وی خاطرنشان کرد: در تعرفه پیشنهادی در مجموع افزایش هزینه بخش سلامت حدود 13 درصد پیشنهاد شده است که توسط شورای عالی بیمه به دولت هم اعلام شده است.
ظفرقندی افزود: پیش از این 15درصد افزایش پیشنهاد شده بود اما در حال حاضر این افزایش 13 درصد پیشنهاد شده است که در ابعاد مختلف در زیر مجموعه های خدمات مختلف پزشکی فرق می کند و به عنوان مثال در بخش هتلینگ ممکن است این رشد تعرفه بالاتر باشد، اما در بخش دارو همان حدود 13درصد است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha