سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 26925
سلامت نیوز : كارشناسان سلامت و تغذیه در آمریكا تاكید كردند كه هیچ وقت برای آغاز یك برنامه غذایی سالم و طبیعی دیر نیست.

به گزارش ایسنا، این كارشناسان می‌گویند در هر گروه سنی كه باشید و از هر لحظه‌ای كه به عادات تغذیه‌ای سالم و بهداشتی روی بیاورید، خطر ابتلا به بیماری‌ها در شما كاهش پیدا می‌كند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، كارشناسان انستیتو بین‌المللی شورای اطلاعات غذایی در آمریكا با انتشار یك برنامه ویدئویی تحت عنوان «تغذیه برای سلامت» به چند نكته مهم اشاره كرده‌اند كه شما را به داشتن یك رژیم غذایی مفیدتر و سالم‌تر نزدیك می‌كند.

این كارشناسان توصیه می‌كنند كه پنیر را به برنامه غذایی خود بیفزائید چون حاوی كلسیم طبیعی بوده و به تقویت استخوانها كمك می‌كند. پروتئین سویا نیز برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. همچنین می‌توانید از سالاد اسفناج حاوی تكه‌های پرتقال مصرف كنید كه تركیبی بسیار مفید برای سلامت چشم‌ها است. میوه‌ها و سبزیجات به رنگ زرد و سبز تیره نیز حاوی این تركیب مفید هستند.

در ادامه این برنامه غذایی تاكید شده است كه ذرت بوداده نیز یك خوردنی مفید برای قلب و روده است و به ویژه اگر با پودر سیر، دارچین و رزماری طعم پیدا كند، بسیار مفید و پرخاصیت خواهد بود. ماهی نیز یكی از غذاهای مفید برای سلامت مغز و حافظه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha