نمونه اش همین حملات دو روز گذشته به سرورهای سلامت نیوز بود که برای واکشی اطلاعات سلامت نیوز به سرور خودشان در تلاش بودند که با هوشیاری تیم فنی ما به ثمر هم نرسید.

سلامت نیوز همچنان برقرار است/نابرده رنج گنج میسرنمیشود

سلامت نیوز-زهرا سادات خوشحالی: در پی حملات شدید سایبری روز های گذشته به سلامت نیوز لازم دیدم چند نکته را خدمت مخاطبان این رسانه بنویسم :

نابرده رنج گنج میسرنمیشود    مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
 حالا عمر سلامت نیوز از سیزده سال گذشته ،زمانی که رسانه ها فقط به روزنامه های چاپی محدود میشدند و اوضاع رسانه های سلامت از این هم محدود تر بود؛گاها صفحه یا نیم صفحه ای در یک روزنامه آنهم اگر فضایی باقی مانده .

سالها گذشت تا با کمک همه فعالین رسانه ای حوزه سلامت توانستیم ارزش این حوزه را در مطبوعات مسجل کنیم و بگوییم که حوزه سلامت چه ارزش بزرگی باید در رسانه ها داشته باشد. 

در این سالها چه بسیار رسانه ها در فضای مجازی و چاپی که امدند و متاسفانه تاب نیاوردند و رفتند . در واقع هزینه های کمرشکن فعالیت مطبوعاتی به کمتر کسی اجاره فعالیت مستمر را میدهد چه برسد به یک حوزه تخصصی،مگر اینکه یا تبدیل شوی به هرزنامه و مدام تبلیغات به خورد مخاطب بدهی یا اینکه نیامده بخواهی ره صد ساله را طی کنی آنهم با دزدی اطلاعات.

نمونه اش همین حملات دو روز گذشته به سرورهای سلامت نیوز بود که برای واکشی اطلاعات سلامت نیوز به سرور خودشان در تلاش بودند که با هوشیاری تیم فنی ما به ثمر هم نرسید.

محتوای ارزشمند سلامت نیوز که طی سالها زحمات تیم تحریریه ،تولید ،ترجمه وگرداوری شده و علاقه مندان به حضور  در این حوزه بهتر است به قول قدیمی ها اندکی خاک این کار را بخورند نه اینکه نیامده با دزدی اطلاعات بخواهند ره صد سااله را طی کنند.

فقط همین! خواستم گزارشی بدهم به همه مخاطبان عزیزمان یه اختلال چند ساعته آنها  را دچار نگرانی کرده بود و خوشبختانه سلامت نیوز همچنان برقرار است و در حال رشد و طی این نوشتار فقط خواستیم بگوییم که همچنان هستیم  و از این رسانه مراقبت میکنیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha