نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه شیوع بیماری‌های تنفسی در خوزستان با خاموش نشدن فلرهای نفتی ادامه دارد،گفت: زنگنه قول داد به زودی فلرهای نفتی مشتعل در اهواز خاموش شوند.

شیوع بیماری‌های تنفسی در خوزستان با خاموش نشدن فلرهای نفتی

سلامت نیوز:نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه شیوع بیماری‌های تنفسی در خوزستان با خاموش نشدن فلرهای نفتی ادامه دارد،گفت: زنگنه قول داد به زودی فلرهای نفتی مشتعل در اهواز خاموش شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، جواد کاظم نسب الباجی درباره  وضعیت خسارتهای ناشی ازسیل  در  استان خوزستان ،گفت:  با تلف شدن  دام ها  براثر وقوع سیل احتمال افزایش  بیماری های  دامی  که می تواند به انسان نیز منتقل شود نیز افزایش پیدا می‌کند بنابراین  دولت می بایست فکر اساسی برای  ساماندهی وضعیت بهداشتی در مناطق سیل زده بکند.

 نماینده مردم اهواز در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با اراده جدی  برای ساماندهی خسارتهای  به جای مانده  از سیل به استان خوزستان ورودکند تا بتوان  بسیاری از تولید کنندگان  را  به سرعت به چرخه تولیدبازگرداند.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه قبل از وقوع سیلاب نیز اهواز با  آلودگی هوا  بر اثر مشتعل  شدن  فلرهای نفتی روبرو بوده است بنابراین   باید  فکر اساسی برای مشکلات آلودگی های محیط زیستی در  اهواز  کرد  تا خسارت محیط زیستی دو چندان نشود.

مسئولان به  یاری استان خوزستان  پس از وقوع سیلاب های اخیر بشتابند

  نماینده مردم در  مجلس دهم با بیان اینکه مسئولان  به یاری استان خوزستان پس از وقوع سیلاب های اخیر بشتابند تصریح کرد: احتمال شیوع امراض و بیماری بر اثر  وقوع سیل در استان خوزستان وجود دارد  زیرا سیل اخیر  بسیاری از دام ها را نیز  تلف کرده است  که این امر  می تواند عاملی برای انتقال  بیماری بر شمرده شود.

گازهای گوگردی  فلرهای نفتی نیز  تاثیر منفی بر سرانه سلامت دارد

 کاظم نسب الباجی با بیان اینکه  انتشار گازهای  گوگردی توسط  فلرهای نفتی نیز  تاثیر منفی بر سرانه سلامت  مردم در استان خوزستان می گذارد تصریح کرد : ما در زمینه مشتعل بودن  فلرهای نفتی در  خوزستان  به زنگنه تذکر دادیم  تا به  سرعت مسئله مذکور  را برطرف کند .

 عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس  یادآورشد: زنگنه قول  مساعد  داده است  تا به زودی فلرهای نفتی مشتعل که گاز هایی گوگردی   در   اهواز را انتشار می دهند، خاموش شوند تا بتوان از سلامت مردم  پاسداری کرد زیرا هیچ مسئله ای از سلامت شهروندان بالاتر نیست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha