دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مجموع حقوق بازنشستگان امسال رشد ۲۴ تا ۴۰ درصدی می یابد؛ بنابراین حقوق پایین ترین گروه های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به ۲۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد رسید.

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری

سلامت نیوز:  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مجموع حقوق بازنشستگان امسال رشد ۲۴ تا ۴۰ درصدی می یابد؛ بنابراین حقوق پایین ترین گروه های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به ۲۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، سیدمیعاد صالحی درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۳۹۸ افزود: با ابلاغ جداول همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص ۱۲هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای امسال شده است.

او با بیان اینکه افزایش حقوق ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان سازی است، ادامه داد: افزایش سنواتی حقوق ها برابر با ۱۸ درصد است، البته این افزایش به نحوی است که از ۴۴۰ هزار تومان کمتر نباشد.

صالحی گفت: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است.

بر اساس اعلام پیش‌تر صندوق بازنشستکی کشوری احکام سال ۱۳۹۸ بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha