تحقیقات پلیس آگاهی تهران برای کشف راز مرگ مادر و دختری در یک خانه‌ ویلایی در خیابان گلبرگ در حالی ادامه دارد که بررسی‌های اولیه از مرگ آنها به‌خاطر سکته و بیماری حکایت دارد.

سرنوشت دردناک مادر و دختر در خانه ویلایی

سلامت نیوز:تحقیقات پلیس آگاهی تهران برای کشف راز مرگ مادر و دختری در یک خانه‌ ویلایی در خیابان گلبرگ در حالی ادامه دارد که بررسی‌های اولیه از مرگ آنها به‌خاطر سکته و بیماری حکایت دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، شامگاه چهارم خرداد، مأموران گشت کلانتری 147گلبرگ، سرگرم گشت‌زنی در کوچه‌ پس کوچه‌های این منطقه بودند که حدود ساعت 10شب، در یکی از کوچه‌ها متوجه خانه‌ای ویلایی شدند که در آن باز بود.

به‌نظر می‌رسید قفل در تخریب شده و از آنجا که احتمال می‌رفت پای سارقان در میان باشد، مأموران از ماشین پیاده شدند و به سمت خانه موردنظر رفتند. آنها ابتدا زنگ خانه را به صدا درآوردند و چندبار صاحبخانه را صدا زدند اما کسی جوابشان را نداد. ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید و آنها پس از ورود به حیاط خانه، از پشت شیشه‌های پنجره جسد‌زنی را دیدند که داخل پذیرایی روی زمین افتاده بود.

شروع تحقیقات
ماجرا به قاضی کامران رضوانی، کشیک جنایی پایتخت گزارش شد و کارآگاهان اداره دهم به همراه تیمی از مأموران تشخیص هویت راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که جسد متعلق به زنی حدودا 75ساله است و عجیب اینکه طبق اظهارات متخصص پزشکی قانونی، حدود 2ماه از مرگ او می‌گذشت.

ماموران همچنین در یخچال خانه ظرف ماستی پیدا کردند که تاریخ تولید آن اوایل فروردین بود و این نشان می‌داد که مادر و دختر در اوایل فروردین زنده بودند. از سوی دیگر هیچ اثری از درگیری و جنایت روی جسد قربانی به چشم نمی‌خورد و به‌نظر می‌رسید که او بر اثر سکته جانش را از دست داده است اما سؤال این بود که چطور با گذشت این مدت، نه خانواده‌ وی و نه حتی همسایه‌ها متوجه بوی تعفن و مرگ این زن نشده بودند؟ درحالی‌که مأموران تشخیص هویت سرگرم بررسی خانه ویلایی بودند، در یکی از اتاق‌ها با جسد زن دیگری روبه‌رو شدند. زنی حدودا 55ساله که در ادامه تحقیقات معلوم شد قربانیان مادر و دختر هستند.

مرگ دردناک
ماجرا مرموز به‌نظر می‌رسید و به همین دلیل کارآگاهان به تحقیق از آشنایان و خانواده قربانیان پرداختند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن 75ساله به همراه دختر 55ساله‌اش در این خانه تنها زندگی می‌کردند و دختر وی از مدت‌ها قبل به یک بیماری خاص مبتلا بود و حتی نمی‌توانست کارهای خودش را انجام دهد و به همین دلیل مادرش از او مراقبت می‌کرد.

از سوی دیگر مأموران متوجه شدند که این مادر و دختر به‌خاطر مسائل خانوادگی از مدت‌ها قبل با دیگر اعضای خانواده ارتباط نداشته‌اند و به همین دلیل کسی متوجه مرگ آنها نشده بود.

در ادامه متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان تشخیص هویت، امکان وقوع جنایت را در این پرونده بعید دانسته و این فرضیه را مطرح کردند که احتمالا مادر خانواده بر اثر سکته جانش را از دست داده و دختر او که حتی قادر به حرکت نبوده، در خانه محبوس شده و در نهایت او نیز به‌دلیل عدم‌مراقبت از وی، جان باخته است. حالا سؤال این بود که چرا در این خانه ویلایی تخریب شده بود؟


کارآگاهان که با دقت سرگرم بررسی خانه بودند با یک کیسه و یک فیلتر سیگار در خانه روبه‌رو شدند. داخل کیسه پر بود از وسایل و اثاثیه باارزش خانه. به‌نظر می‌رسید به تازگی سارقی با تخریب در ورودی وارد این خانه شده و در تاریکی شروع به جمع‌آوری لوازم باارزش خانه کرده و آنها را داخل کیسه ریخته اما ناگهان چشمش به جسد قربانیان افتاده و وحشت کرده و گریخته است.

با این اطلاعات، اجساد قربانیان با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن علت دقیق مرگ این مادر و دختر ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha