یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 27239

مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش باران از امروز عصر در تهران، گفت: برای امروز در تهران احتمال آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌‌شود.

سلامت نیوز : مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش باران از امروز عصر در تهران، گفت: برای امروز در تهران احتمال آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌‌شود.

پرویز رضازاده در گفت‌وگو با  فارس،‌ افزود: بارش باران از امروز غروب در تهران آغاز می‌شود و تا قبل از نیمه شب ادامه دارد.

وی با اشاره به اینكه مدت بارش كوتاه است افزود: اما از شدت قابل توجهی برخوردار است بنابراین احتمال آبگرفتگی در شهر تهران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بیان كرد: فردا بارش‌ باران در تهران قطع شده و دوباره در روز سه‌شنبه بارش‌های پراكنده‌ای را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینكه امروز بیشتر كشور با بارش باران مواجه بوده است،‌گفت: استان‌های آذربایجان غربی‌، كرمانشاه،لرستان، خوزستان، همدان،چهارمحال بختیاری طی 24 ساعت آینده بارش‌های قابل توجهی را خواهند داشت.

رضازاده تصریح كرد: روز دوشنبه بیشترین بارش باران به بخش‌های غرب و شمال غرب كشور محدود می‌شود.

مدیر كل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز گذشته علی رغم بارش باران، گرد و غبار زیادی را در جنوب غرب كشور داشتیم كه خوشبختانه بارش‌ها اجازه تأثیرگذاری آنها را نداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha