عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: به‌منظور کنترل استفاده از مواد مخدر میان جوانان و نوجوانان نیازمند آموزش و آگاهی هستیم.

خلأعاطفی موجب گرایش جوانان به مواد مخدر است

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: به‌منظور کنترل استفاده از مواد مخدر میان جوانان و نوجوانان نیازمند آموزش و آگاهی هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان زهراساعی، نماینده تبریز با بیان اینکه در مصرف موادمخدر در کشور با کاهش سن روبه‌رو هستیم، اظهارداشت: براساس شنیده‌ها، استفاده از مواد مخدر «گل» در میان دانشجویان رواج پیدا کرده است. وی تصریح کرد: به‌منظور کنترل استفاده از مواد مخدر میان جوانان و نوجوانان نیازمند آموزش و آگاهی هستیم.

در قدم اول باید خانواده پیشگام شوند. ارتباط عاطفی میان اعضای خانواده از جمله میان پدر، مادر و اعضای خانواده اگر پررنگ باشد و اگر بتوانند همدلی صورت بگیرد بسیاری از این موارد کنترل می‌شود. به گفته وی، اینترنت و فضای مجازی در شرایط کنونی موجب دوری اعضای خانواده شده است و میزان گفت‌و‌گوی خانوادگی بسیار مهم است.

ساعی ادامه داد: فرد را نمی‌توان جدا از خانواده تصور کرد و تمام پیشرفت‌ها باید در جهت آسایش خانواده باشد و موجب انسجام خانواده شود و اگر این اتفاق نیفتد خطری به‌دنبال دارد و این فرصت تبدیل به یک تهدید شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha