مدیرعامل آبفار لرستان گفت: آب شرب 964 روستا براثر سیل دچار مشکل شد.

آب شرب 964 روستا براثر سیل دچار مشکل شد

سلامت نیوز: مدیرعامل آبفار لرستان گفت: آب شرب 964 روستا براثر سیل دچار مشکل شد.

به گزارش سلامت نیوز، علیرضا کاکاوند در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در جریان سیل فروردین‌ماه سال جاری ۹۶۴ روستا در استان از نظر آب شرب دچار مشکل شدند.

وی تصریح کرد: عمده خسارت و مشکلات از نظر آب شرب به شهرستانهای پل‌دختر، چگنی و خرم‌آباد وارد شد.

مدیرعامل آبفار لرستان خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از جریان سیل همکاران همت کرده و به‌صورت تمام‌وقت تلاش کردند آب شرب روستاها به‌صورت موقت وصل شد.

کاکاوند اضافه کرد: بعد از اتمام آب‌رسانی موقت عملیات تأمین آب پایدار در دستور کار قرار گرفت به‌طوری‌که آب روستاها اصلاً قطع نشد.

وی بیان کرد: پایدار کردن آب شرب روستاها کار سخت، زمان‌بر و هزینه‌بر است؛ در حال حاضر به‌جز تعدادی از روستاهای پل‌دختر و چگنی مابقی آب روستاها به‌صورت پایدار وصل شده است.

به گفته وی، در شهرستان پل‌دختر آب شرب ۵۶ روستا و در چگنی ۳۲ روستا به‌صورت موقت وصل شده است. کاکاوند ادامه داد: برای پایداری آب روستاهای این دو شهرستان، پیمانکارها مشخص شده و مشغول کار هستند ولی از نظر منابع مالی در تنگنا و مضیقه هستیم به‌طوری‌که گاها در تأمین لوله و لوازم که جهت آبرسانی نیاز است با مشکل روبرو هستیم.

وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، آب شرب نیاز ضروری است نگران هستیم به خاطر مریضیهای که ممکن است گریبانگیر مردم شود.

مدیرعامل آبفار لرستان تصریح کرد: هرچند همکاران به‌صورت تمام‌وقت در حال کار هستند و هر آنچه از دستشان برمی‌آید کارشان را انجام میدهند ولی نگران هستیم که اگر بیش از این وصل پایدار آب شرب به تأخیر بیفتد شرمنده شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha