عضو مجمع نمایندگان استان تهران نسبت به بی توجهی شهرداری در ایمن ‌سازی گود رها شده کنار برج میلاد هشدار داد.

خطر «کج شدن» در کمین برج میلاد

سلامت نیوز: عضو مجمع نمایندگان استان تهران نسبت به بی توجهی شهرداری در ایمن ‌سازی گود رها شده کنار برج میلاد هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر با تاکید بر اینکه خطر کج شدن برج میلاد وجود دارد، گفت: سال ها کارشناسان، نمایندگان و مسوولان نسبت به ایمن سازی گود رها شده کنار برج میلاد هشدار داده اند اما متاسفانه تاکنون اقدام خاصی از سوی شهرداری برای ایمن سازی آن انجام نشده است.

وی افزود: تاکنون تذکرات زیادی در مورد بلاتکلیفی این گود به شهرداری داده ایم اما جوابی نشنیده ایم؛ شهرداری نباید این هشدارها را نادیده بگیرد بلکه باید تصمیم جدی در این خصوص داشته باشد.

این نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر نه تنها برج میلاد بلکه 200 گود مرگبار هم در کلانشهر تهران بدون ایمن ‌سازی رها شده ‌اند. شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به ایمن سازی این گودهای رها شده به ویژه گود کنار برج میلاد اقدام کند.

به گفته وی، این گودها علاوه بر اینکه خطری جدی برای ساختمان های مجاور به حساب می آیند، منشاء آلودگی ‌های زیست محیطی و آسیب های اجتماعی نیز هستند و در زمان بحران هم می توانند خطرساز ‌شوند.

وی گفت: شهرداری تهران باید هرچه سریعتر تیم کارشناسی خود را برای ایمن ‌سازی گود کنار برج میلاد اعزام کند تا از خطر کج شدن برج میلاد جلوگیری شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha