نوزاد ربوده‌شده شهریار پیدا شد. این نوزاد شیرخوار دوماه پیش به طرز عجیبی از داخل بیمارستان تامین اجتماعی شهریار دزدیده شده بود. «آراد» پسربچه دو ماهه ظهر یکشنبه در مسجد ولیعصر شهریار از سوی نمازگزاران درحالی پیدا شد که یک نامه کوتاه همراه او بود.

بازگشت به آغوش پدر و مادر پس از دو ماه

سلامت نیوز:نوزاد ربوده‌شده شهریار پیدا شد. این نوزاد شیرخوار دوماه پیش به طرز عجیبی از داخل بیمارستان تامین اجتماعی شهریار دزدیده شده بود. «آراد» پسربچه دو ماهه ظهر یکشنبه در مسجد ولیعصر شهریار از سوی نمازگزاران درحالی پیدا شد که یک نامه کوتاه همراه او بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه  شهروند ،در آن نامه نوشته شده که عذاب‌وجدان و شرایط روحی و روانی پدر و مادر آراد باعث شده این کودک به خانواده‌اش بازگردانده شود. لباس بیمارستان و دستبند مخصوص نوزادان همراه این کودک بوده است. آراد پس از انجام تشریفات قانونی تحویل خانواده‌اش شد. پلیس درحال بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف مسجد است تا از رباینده یا ربایندگان سرنخی پیدا کند.


حوالی ظهر دیروز بود که آراد در یک مسجد پیدا شد. زنان نمازگزار مجسد ولیعصر واقع در خیابان کرشته شهریار درحالی‌که خودشان را برای نماز جماعت آمده می‌کردند، با یک نوزاد شیرخواره  در قسمت زنانه مسجد مواجه شدند.

نوزادی با لباس بیمارستان و نامه‌ای که همراه او بود. لباس بیمارستان و نوشته‌های نامه زنان نمازگزار مسجد را مطمئن کرد که این نوازد همان پسر شیرخواری بود که حدود دو ماه پیش از بیمارستان تامین اجتماعی این شهر ربوده شده بود. بلافاصله موضوع به پلیس اطلاع داده شد و بعد هم خانواده این نوزاد به پلیس آگاهی رفتند و تا فرزندشان را بعد از دو ماه دوری تحویل بگیرند.

آن‌طور که پدر آرادمی‌گوید زنی که کودک را در مسجد  دیده، مادر شهید است و پس  از بررسی نوزاد و دست‌نوشته‌ها او ماجرا را به پلیس اطلاع داده است: «ساعت ١:٢٠ دقیقه نوزاد در مسجد پیدا می‌شود، یعنی بعد از نماز ظهر و عصر. من فکر می‌کنم رباینده از این فرصت استفاده و آراد را در حین نماز در مسجد رها کرده است.»

او درباره چگونگی اطلاعش از پیداشدن  آراد هم می‌گوید: «من قبل از تماس پلیس از طریق یکی از آشنایان در جریان ماجرا قرار گرفتم. این فامیل ما از مقابل مسجد ولیعصر رد می‌شده که متوجه ازدحام و شلوغی عجیب آن‌جا می‌شود.

پس از پرس‌وجو متوجه می‌شود که نوزادی در مسجد پیدا شده. همان موقع موضوع را تلفنی به من اطلاع داد.» او ادامه می‌دهد: «بعد هم به اداره آگاهی رفتم، به من گفتند که آراد معاینه کامل شده و هیچ مشکلی ندارد. دستبند مخصوص نوزاد هنوز همراه او بود، لباس بیمارستان هم به تن داشت، البته یک خال هم در بدن او بود که همه اینها نشان می‌داد آراد من است.»

این پدر که حالا پس از دوماه دوری از فرزندش او را دوباره در آغوش گرفته، درباره پیگیری پرونده‌اش و شکایت از کودک‌ربا هم می‌گوید: «برای ما مهم پیداشدن آراد بود، اما باید مشخص شود که چه کسی این کار را کرده. این دو ماه به من و همسرم اندازه دو‌سال گذشت. با این همه اگر بفهمم رباینده فقط به خاطر بچه‌دارنشدن دست به چنین کاری زده، من شکایتم را پس می‌گیرم، در غیر این صورت تا آخر پرونده پیگیر مجازات آنها هستم.»


به گفته دادستان شهریار این کودک شیرخوار در سلامت کامل است. حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار دراین‌باره گفت: «فردی نوزاد مذکور را با همان پتوی بیمارستان و دستبندی که در بیمارستان در دست وی بوده، مقابل مسجدی در شهرستان شهریار قرار داده و محل را ترک کرده است.»

این درحالی است که چند روز پیش حمید عسگری از بازداشت سه پرستار و نگهبان این بیمارستان به دلیل سهل‌انگاری در بروز این حادثه خبر داده بود. در همین حال سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران هم با اشاره به پیداشدن نوزاد شیرخواری که دو ماه پیش در بیمارستان تامین اجتماعی شهریار به طرز عجیبی ربوده شده بود، گفت:«این کودک در مسجد ولیعصر خیابان کرشته شهریار به همراه یک برگه رها می‌شود. در برگه همراه کودک ذکر شده بود که این کودک دو ماه قبل از بیمارستانی در شهریار دزدیده شده و توسط خواهران نمازگزار به پلیس تحویل داده شده است.» او درباره شناسایی متهمان این پرونده کودک‌ربایی هم گفت: «تحقیقات پلیس با چک‌کردن دوربین‌های مسجد برای دستگیری مسببان این حادثه ادامه دارد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha