سلامت نیوز :مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی گفت: با تصویب ادغام وزارتخانه‌های رفاه و كار خدمت‌رسانی صندوق تأمین‌اجتماعی بدون هیچگونه مانعی تداوم خواهد داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین، رحمت‌الله حافظی در همایش تدوین برنامه عملیاتی استان‌ها كه با حضور مسئولین برنامه‌ریزی ستادی و استانی تأمین‌اجتماعی برگزار شد، محور اصلی تحولات در صندوق تأمین‌اجتماعی را حوزه فن‌آوری اطلاعات عنوان كرد و گفت: با فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم در حوزه فن‌آوری اطلاعات كه تا اواسط سال‌جاری انجام می‌شود، روند خدمت‌رسانی و فعالیت واحدهای مختلف متحول می‌شود و این تحولات منجر به ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان و رضایت‌خاطر آنان خواهد شد.

حافظی فعالیت براساس برنامه را زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشكلات ارزیابی كرد و گفت: برنامه عملیاتی براساس اسناد بالادستی تدوین می‌شود، بنابراین مدیران و كاركنان واحدهای مختلف در جریان وظایف قانونی خود قرار می‌گیرند.

وی همچنین مشخص شدن نقاط قوت و ضعف را از دیگر مزایای برنامه‌ریزی برشمرد و افزود:‌ موارد مغفول مانده و نقاط ضعف سیستم به راحتی مشخص می‌شود و می‌توان نسبت به رفع مشكل اقدام كرد.

مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی در ادامه با اشاره به تصویب ادغام وزارتخانه‌های رفاه و كار و تأثیر این ادغام بر فعالیت صندوق تأمین‌اجتماعی گفت: تأمین‌اجتماعی دارای سه‌حوزه فعالیت بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی است كه این سه حوزه در ارتباط با یكدیگر هستند و به صورت یك بدنه واحد عمل می‌كنند كه با حفظ این انسجام در ساختار جدید، خدمت‌رسانی صندوق تأمین‌اجتماعی بدون هیچ‌گونه مانعی تداوم خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha