اورژانس اجتماعی کرج با داشتن گروه های سیار شامل ماشین های مخصوص، یک روانشناس و یک مددکار در طول روز با گشت زنی در سطح شهر اقدام به شناسایی آسیب و رسیدگی به امور مربوط به جامعه هدف می کند.

ثبت ۱۳۵ مورد کودک آزاری در مرکز فوریت های اجتماعی کرج

سلامت نیوز:اورژانس اجتماعی کرج با داشتن گروه های سیار شامل ماشین های مخصوص، یک روانشناس و یک مددکار در طول روز با گشت زنی در سطح شهر اقدام به شناسایی آسیب و رسیدگی به امور مربوط به جامعه هدف می کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،در طول شبانه روز شهروندان با شماره گیری ۱۲۳ می توانند هر نوع از آسیب های اجتماعی مانند  کودک آزاری، اقدام به خودکشی، سالمند آزاری، همسر آزاری، دختران و زنان آسیب دیده یا در معرض آسیب، افراد بازمانده از تحصیل، کودک کار شناسایی شده توسط سایر گروه ها در صورت نداشتن شناسنامه و یا بازماندن از تحصیل و نیاز به حمایت های روانشناسی و روانپزشکی به اورژانس اجتماعی معرفی کنند.فتاح پور گفت: امسال  ۹۸ کودک کار به  اورژانس اجتماعی کرج معرفی شده است.

وی ،تعداد تماس ها با مرکز فوریت های اجتماعی کرج را در طول سال جاری ۲هزار و ۴۱۰ مورد عنوان کرد و یبان داشت: امسال  ۳۲۹ نفر نیز برای حل مشکلات اجتماعی خود به این مرکز مراجعه کردندد.

مدیر بهزیستی کرج خاطرنشان کرد: در هر ساعتی از شبانه روز نیروهای اورژانس به حالت آماده باش بوده و  در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند تا  اقدامات لازم را انجام دهند که دراین زمینه با توجه  به نوع آسیب گزارش شده فعالیت های ساماندهی صورت می گیرد.

اکنون ۲۷۰ کودک بدسرپرست و بی سرپرست نیز در ۱۳ مرکز خصوصی زیر نظر بهزیستی کرج با هزینه خود مراکز و یارانه ماهیانه کودکان نگهداری می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha