یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

ظهر امروز کارگر جوانی از اتباع کشور افغانستان هنگام کار در یک ساختمان از ارتفاع سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

عکس/ سقوط مرگبار کارگر، زمین را شکافت

سلامت نیوز:ظهر امروز کارگر جوانی از اتباع کشور افغانستان هنگام کار در یک ساختمان از ارتفاع سقوط کرد و جان خود را از دست داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، حوالی ساعت ۱۲:۱۰ ظهر امروز حادثه سقوط یک کارگر از ارتفاع به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۶۹ را به همراه گروه امداد ونجات ۸ به محل حادثه واقع در شهرک راه آهن، بلوار گلها اعزام کرد.


با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که کارگری در طبقات بالای یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بوده که ناگهان از ارتفاع ۱۲ متری به پایین و در حیاط خانه‌ای که در مجاورت این ساختمان در حال ساخت قرار داشت سقوط کرده است و با توجه به اینکه در زیر حیاط ساختمان استخر وجود داشته، بر اثر شدت ضربه، فرد پس از برخورد به کف حیاط و شکافته شدن زمین داخل استخری در زیر زمین افتاده است. 


  آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل با استفاده از برانکارد مخصوص این کارگر ۲۰ ساله افغانستانی را خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که بررسی‌ها نشان داد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.


آتش نشانی تهران با تایید این خبر اعلام کرد که جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و عوامل آتش نشانی نیز پس از ایمن سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

 

 


 پس از سقوط به این قسمت، کف زمین شکافته شده و کارگر جوان به زیرزمین سقوط کرده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha