چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 279813

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی و بازگرداندن ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد.

توقف زمین‌خواری ۳ میلیاردی در کلاردشت

سلامت نیوز:فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی و بازگرداندن ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی"از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی و بازگرداندن ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اهل و ساکن شهرستان کلاردشت در محدوده منطقه "رودبارک" با تجاوز به بخشی از اراضی ملی مبادرت به تصرف و محصور کردن بیش از ۷ هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی کرده، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.


وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به زمین خواری شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به اینکه در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر خلع ید زمین، بیش از ۷ هزار و ۱۸۲ متر مربع از اراضی تصرف شده که براساس برآورد کارشناسان ۳ میلیارد ریال ارزش گذاری شده و با همکاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به دامن طبیعت بازگردانده شد.


سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه همه باید خود را در قبال صیانت از منابع طبیعی مسئول بدانند، گفت: آگاه باشیم که انفال عمومی حق الناس هستند و باید ازآن‌ها محافظت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha