دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 283982

کمتر غذا خوردن برای کاهش وزن منطقی به نظر می رسد. تمام آن چیزی که باید انجام دهید کاهش میزان کالری دریافتی روزانه و اندکی صبر برای مشاهده نتایج است.سه راهکار کاهش اشتها به قرار زیر است :

۳ راهکار موثر برای کاهش اشتها

سلامت نیوز:کمتر غذا خوردن برای کاهش وزن منطقی به نظر می رسد. تمام آن چیزی که باید انجام دهید کاهش میزان کالری دریافتی روزانه و اندکی صبر برای مشاهده نتایج است.سه  راهکار کاهش اشتها به قرار زیر است :

 استشمام بوی نعناعا

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنانه خراسان ،استشمام بوی نعناع بیابانی ممکن است به کاهش اشتها و احساس گرسنگی کمک کند. نتایج یک مطالعه نشان می دهد؛ گروهی از شرکت کنندگان که هر دو ساعت یک بار و برای پنج روز رایحه نعناع بیابانی را استشمام کرده بودند، در مجموع 1,800 کالری کمتر طی آن هفته مصرف کردند. 

مصرف یک سیب در روز

سیب یکی از مفیدترین مواد غذایی است که می توانید در طول روز مصرف کنید. سیب می تواند به عنوان یک سرکوب کننده طبیعی اشتها عمل کند. ترکیب پکتین، فیبر محلول و آب فراوان و نیاز به جویدن زیاد، سیب را به گزینه ای برای مهار اشتها تبدیل می کند. 

 تنفس بیشتر

زمانی که استرس دارید، هورمون کورتیزول در بدن ترشح می شود. سطوح بالای این هورمون می تواند به انباشت چربی شکمی و همچنین مشکلات مزمن دیگر منجر شود. همچنین، کورتیزول موجب ایجاد مقاومت به هورمون لپتین در بدن می شود که این هورمون مسئول ارسال پیام سیری به مغز است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha