اواسط مرداد امسال مردی میانسال با مراجعه به پلیس مدعی شد پسر جوانی به‌نام داوود که راننده وانت است دخترش را اغفال و به او تعرض کرده است.

دوستی راننده وانت و دختر نوجوان به تعرض کشیده شد!

سلامت نیوز: اواسط مرداد امسال مردی میانسال با مراجعه به پلیس مدعی شد پسر جوانی به‌نام داوود که راننده وانت است دخترش را اغفال و به او تعرض کرده است.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: پس از آن دختر نوجوان نیز حرف‌های پدرش را تأیید کرد و گفت: من و داوود مدتی قبل با هم دوست شده بودیم تا اینکه داوود شبی که پدر و مادرم در خانه نبودند با ترفندی به منزلمان آمد و به من تعرض کرد.

پس‌از این اظهارات داوود بازداشت شد و در رابطه با اتهام اش گفت: من به شقایق تعرض نکردم و رابطه ما دوستی عاطفی بود. حتی من آغازکننده این رابطه هم نبودم. یک روز که مشغول کار بودم شقایق با من تماس گرفت و خواست تا باهم قرار ملاقات بگذاریم. وقتی به او گفتم شماره من را از چه کسی گرفته‌ای گفت تلفنت را از روی خودروی وانت خودت برداشته ام. به او گفتم که این شماره برای کارم است اما او مدعی شد که من را دیده و با یک نگاه عاشقم شده است. وقتی او را دیدم بعد از چند بار رابطه ما بیشتر شد و حس عاطفی میانمان شکل گرفت. چون پدر و مادر شقایق بعضی از شب‌ها به‌خاطر کارشان در منزل نبودند ما بیشتر قرارهایمان را همان زمان می‌گذاشتیم اما من هیچ ارتباط نامشروعی با او نداشتم.

در ادامه دختر نوجوان در پاسخ به سؤال قضات که آیا ادعاهای داوود را تأیید می‌کند عنوان کرد: او درست می‌گوید. من عاشقش بودم اما تمایلی به رابطه نامشروع نداشتم. بعد از تعرض او هم سعی کردم به کسی چیزی نگویم اما وقتی پدرم متوجه شد مرا وادار به شکایت کرد.

بعد از اتمام اظهارات متهم و شاکی قضات دختر نوجوان را برای معاینات لازم به سازمان پزشکی قانونی فرستادند. گفتنی است متهم پرونده با دستور قاضی کماکان در بازداشت است و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.‌

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha