کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفته آینده آخرین وضعیت مالیات پزشکان بر اساس تکالیف قانون بودجه ۱۳۹۸ را با حضور مسئولان مربوطه بررسی می‌کند.

بررسی آخرین وضعیت مالیات پزشکان بر اساس تکالیف قانون بودجه ۱۳۹۸

سلامت نیوز: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفته آینده آخرین وضعیت مالیات پزشکان بر اساس تکالیف قانون بودجه ۱۳۹۸ را با حضور مسئولان مربوطه بررسی می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت؛ نشست‌‌های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بیستم و بیست و یکم آبان ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بررسی آخرین وضعیت مالیات پزشکان بر اساس تکالیف قانون بودجه ۱۳۹۸ با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور اقتصادی و دارائی، سازمان برنامه و بودجه سازمان نظام پزشکی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دستور کار (دوشنبه ۲۰ آبان ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

همچنین آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای بند الف ماده ۷۰ قانون برنامه ششم توسعه و بند ج تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۳۹۸ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و مسئولان سازمان برنامه و بودجه و مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز روز دوشنبه در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است؛ مشکلات آسیب دیدگان از اسید پاشی نیز با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه، سازمان بهزیستی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درجلسه روز دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان بررسی می‌شود.

گفتنی است؛ اعضاء کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روز (سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه) جهت بررسی وضعیت سلامت و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرهای ارومیه، سردشت، پیرانشهر و مهاباد به استان آذربایجان غربی عزیمت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha