طی نامه ای که به دست سلامت نیوز رسیده رئیس بیمارستانی در شیراز یک پزشک را بدلیل انتقاد از آن بیمارستان در فضای مجازی از کار برکنار کرده است.

تکذیبیه/سند/اخراج یک پزشک از بیمارستان به دلیل انتقاد در فضای مجازی

سلامت نیوز:طی نامه ای که به دست سلامت نیوز رسیده رئیس بیمارستانی در شیراز یک پزشک را بدلیل انتقاد در فضای مجازی از کار برکنار کرده است.

در این نامه آمده است دکتر مسیح شفا به دلیل انتقاداتی که در فضای مجازی از بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا کرده است حق کار در این بیمارستان را ندارد.

سلامت نیوز آماده انتشار انتقادات این پزشک و جوابیه بیمارستان است.

 

تکذیبیه:

به دنبال انتشار این خبر مدیریت مجموعه آموزشی،پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا جوابیه ای برای سلامت نیوز، ارسال کرده است که به شرح زیر است:

پیرو نامه انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر اخراج پزشک به دلیل انتقاد،به استحضار می رساند دکتر مسیح شفا هیچگونه رابطه استخدامی با مجموعه ابوعلی سینا نداشته و در صورت درخواست همکاری ،مطابق سایر درخواست های مشابه از سوی پزشکان ،طبق قوانین داخلی بیمارستان در کمیته ارزشیابی پزشکان مطرح و رسیدگی می گردد.

ضمنا مطابق متن نامه پزشک مذکور مواردی را نسبت به بیمارستان درفضای مجازی مطرح نموده اند که در این زمینه مجموعه حق پیگیری قانونی و شفاف سازی موارد ذکر شده را برای خود محفوظ می داند. بنابراین هرگونه بحث اخراج با توجه به عدم رابطه استخدامی تکذیب و ناشی از سو برداشت انتشار دهنده گان است.

مدیریت مجموعه آموزشی،پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    متاسفانه از این رفتارها در بیمارستان پیوند به صورت روتین دیده میشه