کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز در بعضی ساعات با بارش باران و وزش باد مواجه است و شدت آلاینده‌های جوی در حال کاهش است، ولی از فردا باز هم هوا در حالت پایداری قرار می‌گیرد که انتظار می‌رود به تدریج از میزان غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پر تردد کم شود.

شدت غلظت آلاینده‌های جوی تهران در حال کاهش/ هوای تهران امروز بارانی است

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز در بعضی ساعات با بارش باران و وزش باد مواجه است و شدت آلاینده‌های جوی در حال کاهش است، ولی از فردا باز هم هوا در حالت پایداری قرار می‌گیرد که انتظار می‌رود به تدریج از میزان غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پر تردد کم شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی ، درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق را انتظار داریم.


وی در ادامه گفت: شدت بارش امروز برای نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و استان‌هایی مثل بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، لرستان و شمال خوزستان است و آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیر‌ها و اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی نیز وجود دارد و چهارشنبه برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، یزد، نیمه جنوبی فارس، شرق بوشهر، هرمزگان و مرکز و شرق خلیج فارس تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار باران و رعد و برق و رزش باد‌های شدید را دارد.


این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: خراسان رضوی، اصفهان، شمال فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شرقی لرستان، جنوب استان همدان، جنوب مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش برف را داریم و در برخی از این مناطق برف و باران را نیز خواهیم داشت.


وی در ادامه بیان کرد: شدت بارش ها برای فردا چهارشنبه ۲۷ آذر برای استان‌های هرمزگان جنوب کرمان و جنوب فارس است.
بیشتر بخوانید:علت آلودگی هوا تهران چیست؟/از رده خارج شدن خودروی فرسوده در کشور کاملا خوابیده استگودرزی در ادامه گفت: پنج شنبه برای استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارندگی را داریم  و از جمعه بیشتر مناطق کشور دارای جوی آرام می‌شود.


وی در ادامه بیان کرد: از امروز تا پنج شنبه جنوب خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج است. از امروز سه شنبه تا ظهر چهارشنبه خزر مواج است.
این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: تهران امروز در بعضی ساعات با بارش باران و وزش باد مواجه است و شدت آلاینده‌های جوی در حال کاهش است، ولی از فردا باز هم هوا در حالت پایداری قرار می‌گیرد که به تدریج از میزان غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پر تردد کم می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha