مدیر اداره آموزش‌وپرورش پلدختر از انفجار بخاری نفتی و آتش سوزی در کلاس درسی در دبستان «شهید منصوری» روستای «میدان بزرگ» این شهرستان خبر داد.

انفجار بخاری نفتی و آتش سوزی در یک دبستان در لرستان

سلامت نیوز: مدیر اداره آموزش‌وپرورش پلدختر از انفجار بخاری نفتی و آتش سوزی در کلاس درسی در دبستان «شهید منصوری» روستای «میدان بزرگ» این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، رضا شاهمرادی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با مهر اظهار داشت: کلاس درسی بر اثر ایجاد انفجار در بخاری نفتی این دبستان دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه، دانش آموزان که کلاس اولی بودند هنگام انفجار در کلاس حضور نداشتند و در سلامت کامل به سر می‌برند.

مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر گفت: این آتش سوزی با تلاش مدیر دبستان شهید منصوری روستای میدان بزرگ و معلمان به وسیله کپسول آتش نشانی مدرسه مهار شد.

شاهمرادی افزود: کلاسی که در این دبستان دچار حادثه شده برای استفاده دوباره دانش‌آموزان مناسب نیست و از بین رفته و نیاز به تعمیر و گچ کاری دارد.

وی یادآور شد: دانش آموزان این کلاس به کلاسی در مدرسه راهنمایی روستا منتقل شدند تا در فرآیند تحصیل آنها ایجاد وقفه نشود.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: دبستان شهید منصوری روستای میدان بزرگ با ۱۴ دانش آموز در حال گاز کشی است و بخاری های تهیه شده توسط اداره نوسازی مدارس در این اداره موجود هستند تا پس از اتمام عملیات گاز کشی نصب شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha