کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد همراه خواهد بود و کمی تغییرات دمایی را هم خواهیم داشت و تهران هم از جمعه آخر شب و شنبه و یکشنبه بارش‌ها شروع می‌شود.

هوای تهران امروز ابری است/ بارش باران از جمعه شروع می شود

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد همراه خواهد بود و کمی تغییرات دمایی را هم خواهیم داشت و تهران هم از جمعه آخر شب و شنبه و یکشنبه بارش‌ها شروع می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی  درباره وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز در نوار شرقی بارش‌های پراکنده باران را داریم و در خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و برف را داریم.


این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز در جنوب سیستان و شرق هرمزگان بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را داریم و همین طور در غرب سواحل خزر و دامنه‌های زاگرس و شمال غرب و غرب انتظار بارش‌های پراکنده و خفیف را داریم.


گودرزی در ادامه بیان کرد: فردا پنج شنبه روی نوار شرقی کشور بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد داریم و در گیلان و مازندران هم بارش باران را خواهیم داشت.

گودرزی گفت: جمعه هم سامانه بارشی بعدی وارد کشور می‌شود و به تدریج از سمت غرب وارد کشور می‌شود و نوار غربی کشور را در بر می‌گیرد در این منطقه بارندگی داریم و شنبه هفته آتی هم در بیشتر مناطق کشور برف و باران و هوای سرد را خواهیم داشت.


این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: تهران امروز کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد همراه خواهد بود و کمی تغییرات دمایی را هم خواهیم داشت و تهران هم از جمعه آخر شب و شنبه و یکشنبه بارش‌ها شروع می‌شود.


وی در ادامه گفت: آلودگی هوا هم زیاد نمی‌شود و فردا هوای تهران کمی غبار محلی خواهد داشت، ولی ناپایداری را هم خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha