نصب غیر اصولی دودکش آبگرمکن و استفاده از بخاری بدون دودکش و نبود منفذ برای ورود هوا به داخل منزل را می توان از دلایل اصلی گازگرفتگی و فوت جمعی اعضای این خانواده عنوان کرد.رئیس اداره آتش نشانی بومهن گفت: چهار نفر از اعضای یک خانواده در شهر بومهن به دلیل گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

مرگ 4 عضو یک خانواده در بومهن به دلیل گازگرفتگی

سلامت نیوز:نصب غیر اصولی دودکش آبگرمکن و استفاده از بخاری بدون دودکش و نبود منفذ برای ورود هوا به داخل منزل را می توان از دلایل اصلی گازگرفتگی و فوت جمعی اعضای این خانواده عنوان کرد.رئیس اداره آتش نشانی بومهن گفت: چهار نفر از اعضای یک خانواده در شهر بومهن به دلیل گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،علیرضا کوچکی اظهار داشت: در این حادثه دو دختر ۲ و ۸ ساله به همراه پدر ۳۴ ساله و مادر ۳۰ ساله، جان خود را از دست دادند.
وی افزود: نصب غیر اصولی دودکش آبگرمکن و استفاده از بخاری بدون دودکش و نبود منفذ برای ورود هوا به داخل منزل را می توان از دلایل اصلی گازگرفتگی و فوت جمعی اعضای این خانواده عنوان کرد.


رئیس اداره آتش نشانی شهر بومهن ادامه داد: صبح امروز این حادثه به ما اطلاع داده شد و پیکر بی جان اعضای خانواده به پزشکی قانونی منتقل شد.


کوچکی تاکید کرد: شهروندان به استاندارد سازی وسایل گازسوز و نصب صحیح دودکش‌های وسایل گازی در فصل زمستان توجه داشته باشند.
شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha