کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا چهارشنبه از بعد از ظهر هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود که اواخر وقت چهارشنبه این وضعیت بهبود می یابد.

هوای تهران چهارشنبه ناسالم برای گروه‌های حساس/پنج شنبه بارش برف و باران

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا چهارشنبه از بعد از ظهر هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود که اواخر وقت چهارشنبه این وضعیت بهبود می یابد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی  درباره وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: از امروز سه شنبه تا ظهر چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که سبب می‌شود در مناطق صنعتی و پر تردد افزایش آلاینده ها را داشته باشیم از بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و جنوب غرب را در بر می‌گیرد و در دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی سبب بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی خواهد شد و در مناطق جنوبی کشور بارش باران همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.


گودرزی در ادامه بیان کرد: شدت بارش‌ها طی چهارشنبه در استان های لرستان، غرب چهارمحال و بختیاری، برخی از مناطق کرمانشاه، جنوب و غرب کردستان است که منجر به آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.


بیشتر بخوانید:توضیحاتی در مورد نماز متفاوت رهبر معظم انقلاب برای سپهبد شهید قاسم سلیمانیاین کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روز پنج شنبه علاوه بر اینکه نیمه غربی بارندگی دارد بارش‌ها به تدریج در سواحل و مناطقی از جنوب کشور و شمال شرق را در بر می‌گیرد. پنج شنبه ریزش هوای سرد برای سواحل را داریم که هوا را در این مناطق سردتر می‌کند.


گودرزی در ادامه افزود: تا شنبه هفته آتی با شدت و ضعف این بارش‌ها ادامه خواهد داشت. تهران امروز سه شنبه آسمانی صاف همراه با غبار محلی را دارد و فردا چهارشنبه نیز تهران با غبار محلی مواجه خواهد بود ولی از اواخر وقت روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی با بارش پراکنده باران مواجه خواهیم بود و پنج شنبه در بعضی ساعات باران و برف و وزش باد را خواهد داشت و هوای تهران پنج شنبه مطلوب می‌شود.


گودرزی در ادامه گفت: از بعد از ظهر فردا چهارشنبه هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس می‌شود که اواخر وقت چهارشنبه این وضعیت بهبود می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha