مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی کارگران بیمه‌شده مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی در مناطق سیل‌زده مقرری بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد.

بیمه بیکاری به کارگران در مناطق سیل‌زده پرداخت می‌شود

سلامت نیوز:مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی کارگران بیمه‌شده مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی در مناطق سیل‌زده مقرری بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، کریم یاوری گفت: تمامی کارگرانی که بنگاه‌های آن‌ها در اثر حادثه ناشی از سیل دچار آسیب و موجبات تعطیلی کارگاه شده و بیمه‌شده مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی باشند، بدون در نظر گرفتن مدت ۶ ماه برای سابقه بیمه پردازی مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند و از این حمایت اجتماعی بهره‌مند خواهند شد.


وی گفت: ادارات کل استان‌های مناطق سیل‌زده و واحدهای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مستقر در محل کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده مکلف شدند، به‌سرعت و با فوریت و دقت نسبت به اخذ تقاضای متقاضیان مشمول اقدام و پرونده آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری تکمیل نمایند.
به گفته یاوری، قطعاً دولت و به‌ویژه بانک مرکزی برای آن دسته از کارفرمایان و کارآفرینان که بنگاه اقتصادی آن‌ها دچار آسیب شده، تمهیدات لازم را منظور و اعلام خواهند نمود .
 مشاور وزیر و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :که کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی آسیب‌دیده از سیل حتی در ازای پرداخت یک ماه حق بیمه  برایشان مقرری بیمه بیکاری برقرار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha